Loading...

Ви самі вирішуєте, що більш потрібно вашій школі!

Міським головою було особисто організовано неформальні зустрічі з батьківською громадою та керівниками закладів освіти, та доручено нам обговорити з педагогічною, батьківською громадкістю, щодо головних питань: капітальні ремонти, та витрати на потреби школи.

Співпраця з громадою міста: яку пропонуємо взаємодію? Оскільки громада – це не тільки громадські організації та об’єднання, а й всі громадяни. У нашому випадку батьки учнів, які хочуть допомогти у вирішенні важливих питань щодо капітального ремонту та потреб закладу. Пропонуємо напрацьований формат для взаємодії.

Нижче розміщений план виконання ремонтних робіт капітального характеру на 2021 – 2025 роки. Обрано 9 напрямів робіт. Ви можете обрати один напрям для своєї школи (вид ремонтних робіт) в рік.

Також розміщений план потреб шкіл з розрахунку 250 грн на кожного учня, який навчається у закладі. Із зазначених у таблиці потреб, що були визначені в результаті зустрічей, ви можете вибрати найбільш актуальні потреби для вашого закладу, у розмірі визначеної суми.

Сьогодні були надіслані всім керівникам закладів середньої освіти аналогічні таблиці, в яких директор розмістить інформацію до департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо ремонту та потреб закладу, яка має бути погоджена з батьківською громадою кожної окремої школи.

Ви можете обрати різні методи взаємодії для вибору напряму в закладі освіти: голосування, збори батьківського комітету тощо.

Просимо всіх небайдужих батьків учнів закладів середньої освіти долучитись до роботи з вказаних напрямів.

Потреба загальноосвітніх навчальних закладів на 2020 рік у дезинфікуючих засобах, господарчому інвентарю, засобах для прибирання, господарчих товарах, друкованих матеріалах, канцелярських товарах, спортивних товарах, дидактичних матеріалах та обладнанні, виходячи з виділених коштів на заклад, які були розраховані в залежності від кількості учнів відповідно до мережі на 2019/2020 навчальний рік:

ПЛАН КАПІТАЛЬНИХ РОБІТ:

Translate »